Komunikacja i elastyczność

Depositphotos_12280548_original_m

To komunikacja i elastyczność. Wiemy jak różne są potrzeby klientów, wiemy że zupełnie inne są oczekiwania dynamicznej firmy z branży IT, a inne małego sklepu spożywczego. Rozumiemy, że jeden klient nie ma na nic czasu, więc dokument prześle do archiwum smartfonem, a inny woli tradycyjnie przynieść dokumenty w segregatorze. Jeden z nich to freelancer który woli nie myśleć o dokumentach, drugi woli je mieć pod kontrolą i to jego trzeba odwiedzić. Inne są wymagania doświadczonego przedsiębiorcy , a inne potrzeby start-up`u. Wiemy, bo lata doświadczeń, słuchania tak wielu klientów i maksymalnego skupienia na ich potrzebach nas tego nauczyły. Wszyscy oni mają jednak wspólną cechę, dane które są im potrzebne muszą być podane w formie zrozumiałej i na czas. Komunikacja z klientem jest obok najwyższego poziomu merytorycznego naszym podstawowym priorytetem. A najważniejszymi zasadami są wzajemne zaufanie i zrozumienie.