Najczęstsze pytania klientów

Tak. Nasze biuro rachunkowe posiada certyfikaty wydane przez Ministerstwo Finansów dla Wspólników Spółki:
– nr 65327/2014 na nazwisko Joanna Bronikowska,
– nr 69234/2016 na nazwisko Agnieszka Twardowska

Tak. Współpracę można rozpocząć w dowolnym momencie w ciągu roku. Ponadto pomagamy przenieść wszystkie dokumenty nowego Klienta z jego dotychczasowego biura rachunkowego, a sam proces przeprowadzamy w sposób płynny.

Ponosimy pełną odpowiedzialność za poprawność prowadzonej przez nas dokumentacji, posiadamy polisę OC przeznaczoną dla biur rachunkowych.

Nie. Dokumenty mogą być wysyłane elektronicznie, kurierem, poprzez dedykowaną w tym celu platformę online.

W przypadku kontroli z Urzędu Skarbowego czy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych reprezentujemy naszego Klienta, udzielamy niezbędnych informacji i udostępniamy dokumentację. Często udział samego podatnika w czasie kontroli nie jest konieczny.

Cena obsługi księgowej zależy od miesięcznej ilości księgowanych dokumentów, formy działalności, ilości pracowników, wymagań Klienta, itp. w celu uzyskania wyceny zachęcamy do kontaktu.

Tak, poprzez podpisanie formularza UPL-1 (Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej) i złożeniu go w Urzędzie Skarbowym otrzymujemy możliwość wysyłania drogą elektroniczną deklaracji podatkowych. Deklaracje ZUS są również wysyłane w oparciu o elektroniczny system.

Różnica jest niewielka, oryginały dokumentów przechowywane są w miejscu wskazanym przez klienta – najczęściej jego siedzibie, Biuro przechowuje jedynie ich postać cyfrową (kopie). Nie ma konieczności wizyt w biurze. Pozostałe elementy takie jak umowa, odpowiedzialność, dokumentacja księgowa, wysyłanie deklaracji pozostają takie same dla obu typów prowadzenia księgowości.

Tak, roczne zeznanie podatkowe klienta jest wypełniane i na jego życzenie wysyłane do urzędu elektronicznie w ramach podpisanej umowy.

Pracownicy biura rachunkowego regularnie uczestniczą w kursach i szkoleniach rozwijających ich wiedzę i kompetencje, dzięki temu są na bieżąco z najnowszymi regulacjami prawnymi.