Najczęstsze pytania klientów
Czy biuro posiada certyfikat Ministerstwa Finansów?
Tak. Nasze biuro rachunkowe posiada certyfikaty wydane przez Ministerstwo Finansów dla Wspólników Spółki:
– nr 65327/2014 na nazwisko Joanna Bronikowska,
– nr 69234/2016 na nazwisko Agnieszka Twardowska
Czy możliwe jest rozpoczęcie współpracy w trakcie roku podatkowego?
Tak. Współpracę można rozpocząć w dowolnym momencie w ciągu roku. Ponadto pomagamy przenieść wszystkie dokumenty nowego Klienta z jego dotychczasowego biura rachunkowego, a sam proces przeprowadzamy w sposób płynny.
Jaka jest odpowiedzialność Biura za błędy w dokumentacji?
Ponosimy pełną odpowiedzialność za poprawność prowadzonej przez nas dokumentacji, posiadamy polisę OC przeznaczoną dla biur rachunkowych.
Czy dokumenty księgowe muszę dostarczać osobiście?
Nie. Dokumenty mogą być wysyłane elektronicznie, kurierem, poprzez dedykowaną w tym celu platformę online.
Jak przygotować się do kontroli z US lub ZUS?
W przypadku kontroli z Urzędu Skarbowego czy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych reprezentujemy naszego Klienta, udzielamy niezbędnych informacji i udostępniamy dokumentację. Często udział samego podatnika w czasie kontroli nie jest konieczny.
Jaki jest miesięczny koszt prowadzenia księgowości?
Cena obsługi księgowej zależy od miesięcznej ilości księgowanych dokumentów, formy działalności, ilości pracowników, wymagań Klienta, itp. w celu uzyskania wyceny zachęcamy do kontaktu.
Czy biuro wysyła za mnie deklaracje?
Tak, poprzez podpisanie formularza UPL-1 (Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej) i złożeniu go w Urzędzie Skarbowym otrzymujemy możliwość wysyłania drogą elektroniczną deklaracji podatkowych. Deklaracje ZUS są również wysyłane w oparciu o elektroniczny system.
Czym różni się księgowość internetowa od tradycyjnej?
Różnica jest niewielka, oryginały dokumentów przechowywane są w miejscu wskazanym przez klienta – najczęściej jego siedzibie, Biuro przechowuje jedynie ich postać cyfrową (kopie). Nie ma konieczności wizyt w biurze. Pozostałe elementy takie jak umowa, odpowiedzialność, dokumentacja księgowa, wysyłanie deklaracji pozostają takie same dla obu typów prowadzenia księgowości.
Czy biuro wypełni za mnie roczne zeznanie podatkowe?
Tak, roczne zeznanie podatkowe klienta jest wypełniane i na jego życzenie wysyłane do urzędu elektronicznie w ramach podpisanej umowy.
Czy pracownicy biura regularnie uczestniczą w kursach i szkoleniach?
Pracownicy biura rachunkowego regularnie uczestniczą w kursach i szkoleniach rozwijających ich wiedzę i kompetencje, dzięki temu są na bieżąco z najnowszymi regulacjami prawnymi.